back in your head

När jag vaknade imorse hade jag en känsla av att denna dag skulle bli otroligt dålig, men sen låg jag oh tänkte efter lite oh kom fram till att, vad kan gå fel? Jag har sovmorgon till kvart över tolv, sen Svenska som är helt underbart oh sen dra upp till gymmet med Lisa och Lina när jag slutat... Så, som ni kanske hör, min betänksamhet vann, jag har haft en härlig dag som bara ska bli härligare! Dricka upp mitt glas som är fyllt med saft, sedan ska jag springa ett varv, ta en lååång dusch och avsluta min dag med massa frukt och några avsnitt av Laguna Beach. kan det bli bättre?

Oh imorn är det fredag, slutar kvart över elva, drar antingen upp till gymmet några timmar eller åker hem för att invänta the one and only, Matilda Stridh. Blir häng på allaktivitetshuset på kvällen innan vi tar bussen mot sund för att spendera natten hos Matilda, och på lördag åker vi till Linkan oh gör av med massa pengar, ok, att shoppa loss som fasen låter bättre!

Nepp, dags att kliva i springskorna!
hörssss

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0