12

aaaaaoooow, min höst har nu en plan-b! vil bara hitta en plan-a nu så jag inte behöver använda mig av plan-b :| hur som helst, plan-b goes like this:

vi har praktik nu i höst, och jag vill såhääääääääääääääääär gärna va uppe i stockholm men eftersom det är s jävla svårt att hitta boende där så ska jag tillbringa mina fem veckor i Oslo. jag klagar absolut inte på oslo-planen, men stockholm liksom. stockholm är ju stockholm och jag vill verkligen vara där :(
men ao, får väl snacka ihjäl med alla lärare oh alla om jag känner där uppe imorn :| :D

nu ska jag städa lite oh sen glo lite Pippi innan det är dags för tvmys och idol! :D


ja men se där, tänkte liva upp stämningen här lite genom att idag lyxa till det lite med en bild, gammal bild desutom, eftersom jag nu för tiden är alldeles för lat för att ta några nya :( :|


måste påpeka att min dator har blivit den segaste jag känner :O dumt!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0