chaos

Gårdagen dårå, åkte ut till Kicki runt halv sex, blev att fixa sig och mysa lite med Molly oh sådär!

Mollan!

När klockan var sissodär halv åtta så gick vi bort till Emma Edgren för lite förfest med en jäkla massa tjejer!

Sen drog vi in till Metropol och jag förvandlades till nån slags häxa? all min godhet låg nog i plånboken jag tappade bort, eller rättare sagt glömde på toan.. Så jag ber om ursäkt om jag betedde mig illa igår, inget personligt, jag var bara arg på mig själv.
hur som helst så var Tove såklart jättebra!


 

Jaha, nehe, nu ska jag städa lite, sedan träna lite och sen ladda upp inför en ensam-hemma kväll med massa filmer och godis :3 jag kan ju åka ner oh köpa något? eller nej, det kan jag ju inte, för jag är dum i huvudet och lägger min plånbok på en jävla toalett.. :))

Hörs senare gott folk! :)

 


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0