jävla p3 och prat med gamla vänner!

sitter och hatar p3 lite, har suttit och väntat en halvtimme på att tove styrke ska gå på scenen i radiohuset i p3 live session, men näää, nu är klocvkan halv nio och nu går det på något annat jävla band och tove kommer på senare.. hallå??? JAG VILL SOVA, för helvete...

MEN.....
sitter samtidigt och är hur glad som helst:) Ulla, en gammal klasskompis i västervik skrev till mig nyss, och vem blir inte glad av att höra att man är saknad? så nu ska jag bannemig "råka" sätta mig på fel buss någon dag oh åka ner till viken och hänga med dom, för fyy fasen vad jag saknar er!!!

jaj, nu ska jag ligga här och.. vänta på Tove? haha yeah, det ska jag göra!:)

vi hörs kära vänner!

och som en kollega sa till mig idag.. glöm inte titta!! jag bah va? på vad?:P nejmen glöm inte titta, för annars ser du ju inte! hah, NickeDavid, du är för härlig:)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0