tandvärk kan va det värsta..

puuuuuh, arbetsveckan är slut! SKÖNT, men såklart tråkigt.. hade hellre börjar jobba nu oh struntat i skolan.. menmen, blir att vila några dagar nu sen tillbaka igen, tror jag ska låna hem kamera några dagar nästa vecka oh filma lite.. har varit fylld med så jäkla mycket olika känslor på senaste tiden, så tänkte att istället för att försöka supa bort dom, slå bort dom eller skrika ut dom så ska jag försöka få ner dom på film på något vis.. oh sen göra nått bra av dom.. hah, shit vad psykologisk jag låter, borde kanske nämna detta för psykologilärarn? mvg nästa liksom..

förövrigt sitter jag oh försöker få ihop allt till popadelica.. eller ja, allt oh allt, skjusen hem är det mest som strular.. menmen, det löser sig!


saknar små snuttor också!! :(

Och imorn är det ju valborg! blir en lugn kväll, ska spendera den med en saknad vän, några filmer och lite god mat:)


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0