underbar förmiddag!

har spenderat min dag med att ligga ute oh glassa i solen med Kicki! heeelt underbart! började med en skön sovmorgon efter en god natts sömn, fylld med lite prat-i-sömnen av Kicki, tihihi.

Kicki helt jävla random ett tag efter vi hade somnat: Asså amanda, när du tränar, går du på gympapass då?
jag: ehm.. nae, asså, jag är ju i gymmet oh tränar fritt eller hur man ska säga.
Kicki: jaha.. jag har undrat det ett tag...
jag:HAHA, jaså, asså nu verkar det som du pratar i sömnen!
Kicki: nae.. det gör jag inte.

vi garva ganska hårt när jag berättade om vårt lilla samtal inatt:))

hursomhelst, nu ska jag diska oh lite sedan ta cykeln till min kära farbror! blir att stapla lite ved osv, han tyckte att jag behövde jobba lite så att jag fick ihop pengar till att supa.. bra förebild den där ;)

hörs senare!

såhär kommer jag ungefär se ut nu när jag cyklar till Anders! ifall nu skulle vilja veta:]



Avtryck
Postat av: Kristin

hahaha!! asså jag garvar ihjäl mig :D garvade så högt nu så mamma kom in o frågade hur det va med mig ;D hahaha

2011-04-17 @ 18:48:11
Postat av: majko

hahahaha alltså kicken... o nu garvade ja ännu mer åt hennes kommentar med.. hahahah! <3

2011-04-17 @ 21:32:41

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0