i want to get it all back

regnet öser ner och jag är ledig, perfekt! slipper jag för en gångs skull känna mig tvingad att ligga ute i solen och pressa eftersom jag hunnit samla på mig en ganska rejäl bonnbränna efter en sommar med piké t-shirt och shorts.. och mina fötter.. kan nästan tro att jag har vita strumpor på mig när jag går barfota ;)

såå, vad gör man när man inte måste ligga ute i solen? jo man går först upp och gör frukost till Lelle, skickar iväg henne på träning och är ooootroligt glad över att man själv slipper springa runt på en blöt plan och jaga en boll i två timmar! och nu ligger jag nerbäddad i sängen igen, min tanke var att jag och Jamas skulle kolla film, men han valde regnet framför mig, SNÄLLT? :( så skippar filmen, chillar ett tag sen städa och börja packa inför Göteborg innan det är dags att springa ut till Lelle för en eftermiddag/kväll fylld med träning :)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0