sista dagen som 17åring, och sista dagen av sommarlovet

började bli sjukis igårkväll, så gick och la mig ganska tidigt så jag ändå inte skulle behöva sova bort hela dagen idag.. faaast, när man ligger där med katten på armen och täcket så där lagom varmt ni vet så är det ganska svårt att slita sig från sängen. men skitsamma, man har bara sommarlov en gång om året, och eftersom det en ganska lång tid framöver är skola i veckorna och jobb om helgerna så känns det som sovmornar är ganska långt borta..
hursomhelst, har spenderat dagen med att klippa gräset och kolla på ogifta par. och nu är klockan snart sju så jag ska hoppa in i duschen sista gången som 17åring sen slänga mig i sängen och kolla ifatt alla musikprogram jag missat de senaste dagaran. och imorn fyller jag vuxen, grattis amanda! tack.
back to school imorn också, buhuu vill jobba istället.. menmen, ska bli galet kul att träffa alla igen och åh vad jag ska krama om alla små kameror! min klippa-film abstinens ska äntligen bli botad(?) nu inom kort, i like!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0