forever young

Melissa Ferrick - Such Great Hights (äääääälskar)
gårdagen var helt kanon, sorglig, men så himla fin liksom. kom väl hem några timmar försent, men halleuuå? man lever bara en gång och inte många gånger per sommar man chansen att leka kurragömma i mattisborgen! så det var det värt, utom det var det massa dans och andra galenskaper! bröderna Rongedahl intog scenen och en stund senare kom Martin Stenmark upp, haha!
hur som helst, nu sitter jag och smäller i mig en otroligt nyttig frukost (känner mig duktig), ska snart fixa mig lite innan jag dra mig ner mot Hultsfred för tre timmars Historia, lite projektarbete och förhoppningsvis någon timme i gymmet!
bilder från helgen

Sara tog körkort i veckan (grattis) faaast, Nicke kände visst att det var säkrast att ta på sig hjälmen!?
(uuuuselt kvalité på de flesta bilder.. skyll på iPoden)
avslutar men en bild från förra grillfesten!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0