worky worky

sommaren börjar gå mot sitt slut - även dagarna nere i parken (sorgligt men sant). har haft en riktigt fin sommar och önskar jag kunde spola tillbaka tiden till mitten av maj så man liksom fick uppleva allt igen!
Matilda plockar skräp så gott i Katthult
Körde sopor en blåsig dag, tappade såklart en påse med plast precis vid grusparkeringen.. så fick springa runt och jaga plast ett ganska bra tag,haha!
Midsommar :)
plocka skräp i pippis söderhav!
uuuuunder nya Mattisborgen med Gnagarn!
Cadde & Nicke-David med morgonens fynd efter en skräprunda!
UNDERBART!

just nu sitter jag på toalettstolen med en såndär söt mössa på mig, Lelle ska färga mitt hår efter en liten fight på ica.... stod och skrek på varandra om vilken färg jag skulle ha, sen började vi garva och kom överens om en färgjävel.. (hatar att färga håret)  sen äre nog nästan läggdags, jobb imorn igen!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0