ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har.

kent, du & jag, döden.
helt klart enligt mig den allra bästa kentskivan, svårt att tänka mig att så mycket känslor som den skivan rymmer får plats på en sån där tunn liten metallskiva, men det får det och åh vad jag ääääälskar den. och dom.
har spenderat min dag med en snabbsväng till västervik med Hanni, sen hem för att plugga, inse att datrn håller på och död, få panik för att man glömde laddaren i skolan... börja fjeska för mamma så att jag tillslut kan få ta bilen ut till Alli, "plugga" ett tag och sen kolla Harry Potter och käka chirre! helt okej dag! imorn blir snäppet bättre, några timmar i skolan och sen möta upp världens finaste (Kicki såklart), dra och simma ett tag innan vi rullar hemåt för myskväll här hemma! love it!
nix, dax att sova, vi hörs.
föresten, MÅSTE BARA FÅ UR MIG LITE AGGRITIONER... JAG HAAAAATAR NYA JÄVLA DESIGNEN PÅ FEJJAN:@ dö!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0