please don't be in love with enyone else.

It's time to let go of everything we used to know.

det är söndag och jag ligger nerbäddad i sängen, lyssnar på WakeyWakey, har tänt några ljus och börjar få ångest för att jag egentligen borde plugga...
hursomhelst, veckan som gått har varit underbar. fick i torsdags veta att jag och Bäx är de två elever som kommer få åka till New York i mitten av mars för att ha praktik i några veckor, har nog aldrig blivit gladare och daaaaamn vad jag längtar!!
Vi firade det hela i fredags, jag, Bäx och Julia. Det var troligtvis en av de roligaste kvällarna på länge, för minns inte så mycket, och det är ju ett bra tecken? men vilken tur att man kan filma med sin telefon, för det är vad jag ägnat resten av helgen åt, DÖ AV GARV åt alla filmer som blev inspelade i fredags, haha, börjar garva bara jag tänker på dom! men okej, det är väl inte det enda jag gjort resten av helgen, igår spenderade jag dagen i linköping med mina päron, någonstans där hände det något, vet inte vad men har i alla fall varit på kasst humör sen dess. Rensade tankarna med en bilfärd till Hultsfred idag, 1,5 timme i gymmet och några kilometers simning gjorde susen, just då i alla fall. aja, antar att man bara får såna där "livet suger" dagar ibland.

nu ska jag fortsätta ha ångest för att jag inte pluggar. ha de fint alla, och god jul ifall vi inte hörs innan!


klädde ut oss till musiker i torsdags också och åkte runt till några lärare och lussade, här har ni självaste Tomas Di Leva och Plura, haha! :)

hm, okej, hade tänkt mig en galen stor bildbomd här, men tycks visst inte tagit så mycket bilder senaste veckorna.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0