191

Heej!
vaknade för någon halvtimme sedan, började dagen med lite gossip girl och nu ska jag snart bege mig ut på en springrunda planerade jag så bra igårkväll, varför är man så sugen på att träna,städa och ja allt såntdär på kvällen när man ska gå och lägga sig? men inte alls dagen efter när man vaknar:(

hur som helst, vid 12.18 går mitt tåg mot Linköping, på tåget blir det bus med Gerda och Nina hela vägen, och i Linköping blir vi upphämtade av Ninas föräldrar och vi kör då vidare mot Norrköping, eller ja, rättare sagt Skärblacka!

Nu ska jag ner och kolla hur många minus det är ute, brrrrr..

Vi hörs! :)


Pigg och fräsch, yessss!

Avtryck
Postat av: en vän

åååååh, så fint :))))

2011-02-20 @ 00:31:50
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0