196



Ok, tänkte berätta lite om vad som hände under mitt lov, som var minst sagt händelerikt!
Åkte upp till Nina i Skärblacka på lördagen, vi kollade harry potter, käka kebab och skrattade åt melodifestivalen. På söndagen åkte vi vidare upp mot Stockholm. Vi kände oss hemma och njöt av att hitta överallt. Vi tog en ceasarsallad på donken och njöt ännu mer av allting. Det blev snart måndag och det betydde shopping och Band of horses! utan någon köning alls lychades vi få väldigt bra platser, konserten var bra, men jag stod mest och tänkte på kent. jävla kent, kan jag få se en konsert UTAN att stå och sakna er så att det gör ont? arggggg.

Sen var det tisdag. Hann med en hel del shopping då med, när klockan blev 4 anlände bästaste Gabbi! Det blev lite käk med henne och hennes syster på Waynees Coffe(stavning?haha) jag åt världens godaste toast, tills jag insåg att det var senap i den, FYYY vad äckligt, ska aldrig mer äta det.

Det blev kväller och det var dags för mig att ta Arlanda Expressen ut till, såklart, Arlanda. Tog sedan därifrån flyget över till Oslo för att spendera några dagar med världens bästa syster och Jennie! :)

Dagarna var korta, sov till 12, kollade tv till två, gjorde sig iordning och var redo att gå ut i det kalla vädret runt tre tiden. Åt gott och tog det lugnt. drog upp till Holmenkollen en sväng och kollade in skidhoppen, väääldigt dimmigt så såg ingenting, men hägtigt ändån! :)

 

som sagt.. väääääldigt dimmigt,haha :)

Sista kvällen, middag på diner, åt Crispy Duck, gotttt. Blev femte? filmen på veckan och sedan några timmars sömn innan en lååång väg hem.

Alltså, har haft en uuuuuunderbar vecka, men självklart kan inte allt gå bra.. efter några minuters bussresa kommer jag på att jag har glömt min plånbok.. bra amanda!! menmen, väl hemma så var det gfest! hade en gryymt bra kväll :D

Aaaalltså, bästa lovet på länge! och läängtar tills nästa Oslo trip! :)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0