164

min dag:

  • ställde klockan på åtta... jag vakna tio, kollade ett avsnitt gossip girl och gick sedan upp och åt frulle.
  • fortsatte limma på boksidor på ett bord, helt ok kul!
  • duchade, provade ungefär varenda klädesplagg som jag äger för att bestämma mig för vad jag skulle ha på mig på den kommande jobbintervju-slutade med cubus-jeansen och en vit t-shirt.
  • kollade ytterligare något avsnitt gossip girl, ringde sedan fadern min som kom hem och skjusade ner mig till VTT.
  • Var på jobbintervju, det gick jättebra-ser fram emot att min bästa och jag kommer kunna leva lite rikemansliv framöver, heheh :D
  • kom hem, diskade, städade och gjorde klart bordet.

Sådär, där var min dag! Nu ligger jag i min nybäddade säng, har precis bytt om till mjukiskläder och ska snart se lite gossip girl innan det är drottningoffret. och sen är det godnatt, ska försöka va lite ppigg imorn, skolan drar ju igång igen!

mitt nya lilla smyckes/hårgrejer bord! :D


Avtryck
Postat av: Matilda

åååååh, så fint :D

2011-01-11 @ 08:58:23
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0