170

Hade en toppenkväll i hultsfred igår med fina vänner! kom till Gerda vid sju, vi gick ganska snabbt därefter bort till Annica där vi spenderade några timmar med Lips, alkohol och skratt.
När klockan började bli nio-tio nångång vandrade vi bort till Sebbe och Joel där ännu mer folk fanns!

Var hemma hos Gerda vid två nångång, en stund efter kom Joel och vi åt mandeltårta med chokladsås på, skulle kolla på någon film men jag bestämde mig för att slumra lite istället. vilket var grymt skönt.


Vaknade vid halv tio och var asförbannd på mig själv för att jag hade missat tio tåget, när jag några minuter senare hade vaknat till lite mer blev jag gladare då jag insåg att jag inte hade missat den! tummen upp för det!

Nu är jag hemma, har precis varit och skottat av en massa snö på taket, ska snart käka sen åka till Farmor en sväng.

Vi hörs senare. :)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0