171

Sådär, lite som ändrats i alla fall! mer blir det nog imorgon.

Har haft en mycket härlig eftermiddag, lekt i ps, kollat gossip girl och fått ett underbart samtal. ringde något konstigt nummer förut, och gissa vem/vilka det va? min gamla, eller ja, nuvarande chef! Lena på ALV! Så det blir ytterligare en sommar nere i parken, helt sjukt skön känsla att ha sommarjobb kirrat redan nu!

hur som helst, nu ska jag slänga ut kissen på en kissrunda, sedan kolla lite gossip girl innan det är dax att sussa. Imorn blir det en riktigt pluggdag, och på kvällen drar jag ner till hultan och kör nog nån timme på gymmet och sedan häng med fina vänner :D


att skotta snö kan vara det tråkigaste som finns.


Avtryck
Postat av: matilda din vän

ÅH! fasen så gött :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

du får hjälpa mig skriva cv :))))

2011-01-16 @ 00:25:26
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0