173

Hey!
I söndags åkte jag ner till Hultsfred för att vara kattvakt, passade även på att umgås med fina vänner och köra ett träningspass sådär på söndagskvällen! hur härligt som helst!
Igår började jag vid 12.15, så Gabbi och jag gick upp lite innan nio, slängde i oss lite papprika oh gick bort till gymmet, efter det blev det lite solning och slutligen god mat innan det var dax för skola. Efter skolan blev det några längder i simhallen innan det var dax för mig att åka in till stan och köra mitt första arbetspass på swepress. Det gick bra, antar jag. Sålde ingenting, men får hoppas att det blir bättre.

Blir att jobba idag med, men sen ska jag bara träna och slöa resten av veckan!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0