174

ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna, har verkligen inte haft tid, antingen jobbar, tränat eller plggat.. så dagarna har bara sprungit förbi så har som sagt inte haft tid till att blogga.

Hur som helst, har just nu webbdesign, skulle egentligen ha varit klar med en design tills idag, faaast, jag är inte klar, så vi får se om Stoffe dödar mig eller inte.

Efter skolan drar jag och Gabbi upp till gymmet i en timme eller två, sedan drar jag hem för att äta god kycklingsallad och efter det blir det en film eller två!
Imorn åker mamma,pappa och jag till Jkpg, jag ska shoppa loss på ikea, förhoppningsvis hitta något fint klädesplagg och sen åka till Ingas lägenhet och rensa ut lite... OM, något slags mirakel skulle slå in så att jag får följa med skolan till P3 guld imorn, skulle inte vara helt fel! :)

dags att kolla om Stoffe kommer döda mig eller inte nu, hööörrsss.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0