179

nu ska jag snälla lite,ok?

klockan är snart halv fem, och jag sitter i skolan och försöker plugga.. synd bara att det går så jävla dåligt. har den senaste timmen suttit och skrivit om Australien, ni vet lite basic fakta oh så.. men något äre som inte stämmer för jag har sammanlagt skrivit ner 4-5 meningar.. PÅ EN TIMMA!? åh dör snart

och så har jag jobbigaste branchkunskaps uppgiften som ska va klar till nästa onsdag, dum strömmande media uppgift som också ska va klar om någon vecka.. döda mig

vill bara dra iväg ett tag, åka långt, långt bort, skita i allt.. men nää, istället sitter jag här och pluggar, men till vad? varför? hatar att göra saker när jag egentligen inte riktigt vet varför jag gör dom.. vill jag bli något inom det här? orkar jag kämpa och kämpa och återigen kämpa för att komma in med åtminsonde en lilltå i den här branchen? naaae, det gör jag inte. så varför sitter jag här och letar olika yrkesroller på en massa olika skivbolag? åhh nu dör jag


hatar att tänka, i alla fall när det inte finns något bra att tänka på

nu ska jag snart sätta mig på bussen hem. hoppas på att pappan min ringer upp mig, annars får jag gå hem, varför då? jo för jag är helt jävla pank så kan inte fylla på min mobil, bra amanda, jävligt bra!
när jag kommer hem ska jag ut och springa, jag ska springa ända tills det känns som luften tar slut, då kanske nånting känns, för nu känns ingenting

okej, sluta vara så tankfylld, skriv ihop lite fakta om Australien och åk hem.

Avtryck
Postat av: Kristin

Alltså Amanda vt du hur mkt jag känner igen mig i det du skriver? Det är ju för fan som om jag skulle skriva det själv :O :D så du är inte ensam!!

Puss

2011-01-27 @ 14:56:20

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0