180

Gårdagen var härlig, åkte ner till hultsfred igen vid 18 tiden, käkade tacos, drack världens godaste bål, kollade kate hudson-film och umgicks med underbara människor! Go´fredag! Ikväll skulle jag helst vilja gå på metro, rockabilly kväll ju! meeen, det är 18 årsgräns, vilket suger.. menmen, har inhandlat en massa choklad och har ett par gossip girl avsnitt att fördriva min kväll med, inte fel det heller:)

förövrigt så älskar jag att det är + grader idag, men hatar att det blåser så att det känns som om det fortfarade är -.. hade tänkt att ge mig ut på en springtur, men tror jag får strunta i det, gymmade ju faktiskt på morgonen, så det får räcka :]

hm, okej, intressant inlägg..
Nu ska jag städa mitt rum en snabbis innan jag knäpper en cola och bäddar ner mig i sängen!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0