grillfest - fotbollskväll - grillfest

ska snart hoppa in i duschen och göra mig redo för en fartfylld kväll. beger mig ner till parken igen runt halv sju, spenderar några timmar där med goa människor, god mat och säkerligen något gott att dricka. lite efter åtta drar jag hem, kollar semifinalen och sen drar jag, förhoppningsvis ner till parken igen för att fira vinsten ;) tror det kommer bli en av de bästa kvällarna på länge!

och imorn börjar hultsfred, kul att man fixat boende oh allt, men sådär glömt att köpa biljett:( menmen, det löser sig.
hoppas ni får en fin kväll och håll alla tummar och tår som ni har för att sverige ska vinna ikväll!

(I still ain't over you)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0