where did I go wrong?

och när jag lyckats kliva upp några steg faller jag ner på botten igen, hur länge ska detta pågå? hur länge ska jag undra, inte veta vad jag vill, om jag ens vill någonting. vill bara ha mer, även om du förstör mig helt.

nu sitter jag i alla fall här med en bedövad käft, jävla bomullstuss i munnen och mitt hat till tandläkare bara ökar och ökar. ska lägga mig och dö ett tag innan jag tar tag i mitt liv, och med mitt liv menar jag mitt rum, garderob och mig själv. alltihop ser förjävligt ut. imorn är det jobb igen, sen ledig två dagar, helt sjukt skönt!
# såhär ledsen är jag på tandläkare just nu, och på en jävla massa annat.
(måste låta som världens tråkigaste och gnälligaste, men vafan, ibland får man det)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0