always you

haft en underbar dag i västervik med Gabriella, shoppat gärnet, ätit gott och skrattat alldeles lagom mycket. Åkte dit för att köpa ett par byxor. kommer hem med en skjorta och tre tröjor.. ehm, bra jobbat!

har ägnat min kväll till att rensa, rensa ut det mesta, rensade garderoben, skol-grejer-kistan, - och huvudet. det är konstigt hur allt kan kännas så lätt ibland, som om ingenting betydde just, ingenting. men så plötsligt attackeras jag av nån slags tsunami fylld med känslor och tankar. kan inte riktigt hantera den utan det slutar oftast med att jag drunkar, i mig själv, i musiken, ibland i dig.
nu kallar sängen; och imorn är det jobb igen!

Avtryck
Postat av: Kicka

Linnet var göööörsnyggt ju!!

2011-06-20 @ 22:40:21

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0