det har tidvis gått bra

Kom precis hem från en alldeles för lång gå-på-stan-en-snabbis-med-mamma tur, men äsch, fått en hel del inhandlat och det är ju aldrig fel. dagen har förövrigt varit riktigt chill, vaknade upp ute i Rakenäs med en Gabbi bredvid mig, vi fixade oss och sådär, sen drog vi in till skolan, träffade Alicia, pluggade några timmar och sen var det gymmet som gällde! såg en jävligt stor orm påvägen upp, jag trodde de va en slang tills den började röra på sig, min kommentar "Det ligger världens jävla orm här" sa det väldigt lugnt faktiskt.. Gabbi började gallskrika och Alli började garva..haha!
menmen, nu ska jag slänga i mig några köttbullar och lite paprika innan det är dags för sista löprundan på några dagar, för imorn är det Siesta! :D

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0