håkan - klubbland

det blåser åt fel håll idag, inget går som det ska. min plånbok är fortfarande borta, mitt hår ligger fortfarande helt dumt och jag har under dagen hunnit slarva bort min ipod en snabbis.. vad är det med mig?

vill hem nu, vill rensa min garderob, vill springa av mig massa känslor och sen sova bort resten av dagen.

vill att den där Morgan ringer upp och säger "tja, din plånbok låg i bussen!" då ska jag fasen fira stort! såpass stort så att jag sätter mig på en buss till Oslo imorn. ochoch, jag tänker låsa in den där förbannade plånboken och aldrig mer ta med den ut på äventyr.

borde kanske döpa om den här bloggen till "tjejen-som-alltid-tappar-bort-något" ?

jajajaja, nu ska jag sluta gnälla, göra klart en jävla engelskauppgift sen i denna motvind trampa hemåt.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0