..I've been down this road before

Dagen/dagarna nere i sommarstugan har varit härliga och välbehövliga. The Sounds har spelats flitigt och jag har mestadels befunnit mig i löparskorna, vattnet eller i solstolen. Men nu är de härliga festivaldagarna och de ljuva soldagarna vid havet över, skolan drar igång imorn igen och jag o r k a r bara inte... men what to do? två veckor kvar nu sen sommarlov,eller nej, menar sommarjobb... suger att inte va liten längre.
nu ska jag dra med mig pappa ner till stan, köpa en sallad och sen sätta mig på baksidan i kvällssolen och bara njuuuta!
hörs förmodligen sen, lite bilder från siesta osv!
[ ..och så blev du mitt sår och jag blöder ihjäl.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0