jag får liksom ingen ordning

fredag morgon igen, jag är trött och ser inte fram emot den kommande jobb-helgen sådär jääättemycket om jag ska vara ärlig. vill sova ju :<

hursomhelst, har webbdesign för sista gången snart, hallelujah! det är även sista grejen som jag har kvar överhuvudtaget, hur skönt är inte det liksom? efter idag ska jag inte röra en skolgrej förrän i slutet av augusti, uuunderbart.

annars då? jo det knallar och går. umgicktes(säger man ens umgicktes?) med fina klasskompisar igår, kan väl säga att jag hade grabbkväll med tjejerna? lite tv-spel, äckligt god snabbmat, massa snack och ja, det var väl bara ölen som saknades I guess. välbehövlig kväll efter en ganska jävlig dag!


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0