mjaouu

just nu: Lady Gaga special på mtv! ÄLSKAR. så otroligt fascinerande människa!
sitter även och käkar pannkakor.. brända sådana.. vart tog mina pannkaks-skills vägen? jag va ju grrrryym på att steka pannkakor typ jättenyss? aja, saksamma. ska snart krypa ner i sängen och få lite sömn. ochochoch, morgondagens mål; INTE komma försent till jobbet! fattar inte hur jag lyckas, kommer aaalltid precis en minut innan 7 så jag exakt hinner stämpla in mig så jag får betalt för hela timmen, men idiot-amanda, lär dig åka hemifrån typ 5 min tidigare så du kanske slipper cykla som en galning, springa upp till personalrummet som en galning och sen ner till verkstan som en galning för att direeekt dra ut i parken.. jajajaja, ni antecknar allt dethär hoppas jag? :p
godnatt!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0