..och allt är som förut

kan säga såhär ; att dela säng med en liten chihuahua är trångare än att dela säng med vilken människa som helst, lovar, övervägde nästan att lägga mig på golvet ett tag när hon låg där och tog upp 3 av 4 kuddar.. väggen och jag var riktigt tajta inatt!
jajaja, försov mig imorse, igen. vaknade kvart i sju, börjar sju - PANIK. med sämsta morgonhumöret slängde jag på mig kläderna, in med ett knäckebröd i käften och sen cyklade jag nog snabbare än någonsin! och mitt i all stress kör en bil upp vid sidan på mig, Lelle-jävel sträcker ut huvudet och skriker något med sina jävelskapsögon, haha jävla skitmorgon!
annars har dagen varit helt ok, timmarna på jobbet bara sprang iväg, och det gjorde även jag när jag kom hem (sprang ett varv alltså) dock blev det några pauser idag.. måste passa på att äta lite smultron ju (a)
nu kallar spisen på mig, lååång dag imorn, först jobb och sen drar jag ner till viken och åker lite gokart :D

Avtryck
Postat av: rebecca

så himla fin du är!

2011-06-22 @ 18:20:58
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0