pepp som fan

Kicki och jag planerade igår in att vi skulle springa Tjejmilen iår, eller, hon sa att hon skulle springa, jag bjöd med mig själv (y) sååå, FYFASEN VAD JAG SKA TRÄNA NU! hur härligt som helst att liksom ha en bra mening och ett mål med all träning! :)
idag är det fredag, min första och sista dag på sommarlovet.. och roligt nog ska jag spendera ganska stor del av den nere i parken där jag ska va hela sommaren.. KUL TJEJ.. och och och, jag ska upp till stan en sväng och gå in och framkalla Ninas och mina bilder från stockholm, det kan bli en upplevelse att kolla på dom, haha, kommer inte ens ihåg hur jag såg ut då :|
jaja, nu; på med löparskorna, in med lite musik i öronen och spriiiiiing!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0