vi två, 17 år

..och plötsligt kommer det stunder då jag skulle kunna döda för att få känna din hand i min igen. fan, det gör ont.

tömde iPoden lite så here we go med en liten bildbomb!
Häng hos Lisa med Gabbi och Elin, jag utövade mina otroliga talanger när det gäller gitarrspel.. eller?
var i Rakenäs, blev kär i små kissungar
rensade en gammal låda med skolgrejer från lågstadiet ohså.. vet inte hur många gånger jag såg den där meningen som innehöll "prata mindre".. får nästan lite ångest när jag tänker på hur jobbig jag måste varit som liten:(
åt god mat med fina vänner.. tycker även att det är jättekul att inte vara 18.. :(
nu ska jag dränka mig i sorgsen musik och försöka få några timmars sömn innan klockan ringer oh det är dags att sätta sig på cykeln ner till alv.. godnatt!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0