198

Och jag har ledsnat på att vänta
ärligt talat jag är trött
Du är TV-ögd, förändrad
du är gråtmild du ser rött

Jag har ledsnat på att vänta
på dom ständiga problemen med sömn
Behöver nån som behöver mej

 

Min eftermiddag har bestått av träning, solning, lite käk, en dusch och sedan bara ta det lugnt. härligt! ska snart borsta gaddarna och krypa ner och förhoppningsvis somna tidigare ikväll än vad jag gjorde igår. Imorn är en lång dag, tråkiga lektioner, direkt hem efter skolan för att packa ner fotbollsgrejer och sedan åka ut till Lelle för att hänga lite med henne innan det är dags att åka ut till Gullringen och springa av sig lite, hemma igen runt halv nio.

menmen, ska inte klaga, kul när det händer lite! :)




Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0