202

Sjuk. så jävla sjuk :(

Jag drömde inatt att jag var på kent. men allt var så dåligt..
1. efter att ha köat hela dagen så slängde jag iväg min biljett precis innan insläpp, så var tvungen att leta reda på den innan jag kom in. När jag väl hade kommit in så hamnade jag ändå längst fram, fattade ingenting.
2. Det var inte Jocke som sjöng, nån ful brud. Och det var bara hon på scenen. Sami satt på en högtalarlåda bredvid scenen och diggade lite bara.. sjukt skumt
3. körde typ inga kent låtar, sjöng någon hårdrocksversion av nationalsången :s

ja.. hm, så kan det vara.

nu ska jag tvinga i mig lite mat så jag blir frisk. har inte käkat mat sen i söndags förmiddag.. inte ok.


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0