208

Galen kväll igår, anlände till hultsfred vid sju, vandrade den långa vägen från en väg till preem med Jon, Erik och Pontus. därefter gick jag till Angelica. Hon bjöd på pannkakor och jag ville veeerkligen inte gå därifrån, var så himla opepp på att festa.. menmen, jag fick tag på Alicia till slut och gick bort till förfesten. där var det ganska tråkigt så försökte ta mig till metropol ganska fort. dock gick det inte så fort, haha, kanske en av de roligaste promenaderna på länge innehållande lekar som t.ex "JAGA MÅNSSONS BEN!!!" hah, ja så kan det gå. Tillslut kom vi fram till metro och det blev dans,dans och dans. efter någon timma kom Erik och gänget, vi brottade oss fram i garderobskön och sen blev det mer dans. Runt tolv lyckades vi komma in i baren med hjälp av någons systers leg? haha, galet! var cool och hängde där ett tag innan det var dags för hemfärd!

Nu ligger jag i min säng och gör ingenting. ska tydligen hitta på något med mor och far idag, ikväll blir det antingen relaxen en sväng för att fira Hanna, eller filmkväll med boysen ellllller båda två... hm, får se, hoppas på en fin dag i alla fall :)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0