214

Hur mår vi idag? jorå, helt okej. har ätit god lunch med pappa, skottat och burit in ved osv. Nu ska jag börja planera klädsel till kvällen, åhhh hoppas verkligen att kvällen kommer nå upp till mina förhoppningar!! ska försöka dra med mig ipoden så det blir lite bilder också, på tal om bilder så slänger jag upp några från i onsdags. Matilda och jag var ju i Gamleby då, firade Jocke i några minuter, tittade på film i några minuter, letade annan film i någon timmer eller två, tittade inte på film mer, blev varma, kunde inte somna, öppnade förnsret, somnade.



la upp massa godis på ett fat och tände några ljus, varför? för att finaste Jocke blev 41!

jävla cp blogg.se, skulle ha ett youtube klipp här från gamlebytripen, jaja, här är länken iaf, ganska tråkigt video, men ändå:) klicka här

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0