215

Galen men enooormt rolig kväll igår! åkte ut till kicka runt sex, vi gjorde oss iordning, hängde lite med Molly oh åt Riesen. Åkte in till hultsfred runt åtta, hängde hos Lisa Stalin innan vi begav oss bort mot metropol, och heeeerregud säger jag bara, haha, galna vänner jag har:) klockan var cirka halv nio när vi kom dit och halva gänget däckade kanske sisodär en halvtimme senare, funnnnii:) (älskar er i alla fall)
Fick skjuts bort till Metropol av Kim sen (Tack!) och då började det ju bli lite nervöst, eftersom det var 18års gräns och jag bara är 17. menmen, kom in utan några problem och hade en underbarkväll!:)


Nina spyr, Lisa.. tröstar? hah <3


haha :)



kom hem till Nina lite efter tre, vi somna kanske 5 nångång, vaknade och var jättepigga vid åtta, somnade om som tur var och vaknade alldeles lagom så vi kunde fixa oss oh så vi hann med 12 tåget :)
resten av dagen har jag mest gjort ingenting. ganska sköööönt:)


resten av kvällen ska jag vara cool och kolla lite skärgårdsdoktorn, käka massa onyttigt och kolla på Hämnden med tha family! :)

Avtryck
Postat av: Kicka

Galen kväll som mååste göras om!! :D

2011-03-19 @ 18:19:52

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0