217

Härlig dag! suttit ute i solen och glassat lite, pluggat lite körkortsgrejer, pluggat lite skolgrejer och sprungit ett rejält varv (för att vara mig,hehe). Så nu ligger jag nerbäddad i sängen min, nyduschad och redo för att se ett avsnitt av Skärgårdsdoktorn! yeey:)

och imorn är det måndag, tror att denna vecka kommer innehålla ganska mycket träning, vääääldigt mycket plugg OCH, lite häng med syrran, inte varje dag som det händer!:) OOOOCH när hon anländer på Onsdag nångång har hon med sig min plånbok som jag levt utan nu i... snart en månad:o fatta vad jag sparat pengar på att vara utan den, helt sjukt bra egentligen!

jaja, Wilma och Johan skriker på mig nu, dom är så ensamma nu när Eva åkt tillbaka till Afrika igen ju:((( hihih


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0