223

DAG 02 - Min första kärlek

hmm, antar att jag måste säga Charlie Hedhav här! träffades i förskolan, blev bästa vänner ganska fort, var "ihop" lite till och från.. väldigt dramatiskt där ett tag då han var tillsammans med nån annan brud, och när han ville göra slut med henne för min skull, så fick han inte det för den andra tjejen.. ja, skumt det där! vi höll ihop och var riktigt tajta vänner oh stundtals ett litet par upp till mellanstadiet tror jag, då börade jag hänga mer med fotbollen istället.. hursomhelst, är goda vänner än idag och jag tror att jag, han och en till nära vän, Jennifer, på något vis kommer hänga ihop livet ut, typ käka middagar hos varandra när vi blir äldre oh sånt där, och självklart leka gömma strumpan! ;)

Avtryck
Postat av: Charlie

Det är klart vi tre kommer hålla ut hela livet :D Vi måste se till att ses någon mer gång i sommar tycker jag, så vi kan leka gömma strumpan! ;D

2011-07-15 @ 15:03:19

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0