224

DAG 03 - Mina syskon

Jag har en syster och en bror. Båda två är mina halvsyskon och eftersom min brors mamma bor uppe i Sundsvall(?) så har det blivit att jag inte träffat honom så mycket, någon vecka om året bara, men den veckan var alltid en av de största höjdpunkterna på hela året, för åh vad jag tycker om dig storebror!
Min syster däremot har jag vuxit upp med. När jag var.. hm, 11? så flyttade hon till Boston,USA. där bodde hon i ca 3 år, tills hon blev utslängd,hehe. Hon bodde i en liten etta i Vimmerby i ungefär ett år. Jag gick då i nian, och även om jag har varit ganska bra på att inte bråka med mina föräldrar så tror jag det är omöjligt att alltid hålla sams, så jag visste verkligen inget bättre än att fly dit, till den lilla ettan på bondebygatan där jag alltid kände mig hemma och välkommen. jag var inte där bara när jag var osams med mina föräldrar såklart, ska jag vara ärlig så var jag nästan där jämt. jag minns det i alla fall som så. Vi tog igen de där 3 åren som vi missat helt enkelt. I september 2009 flyttade hon till Oslo, aningen enklare att hälsa på henne där, och enklare för henne att komma hem än vad det var när hon bodde i Boston. Så vi ses ett par gånger om året, antingen åker jag till henne och hennes flickvän Jennie i Oslo, eller så kommer dom hem hit. Hon är faktiskt hemma just nu, ligger och snarkar och gnisslar tänderna i andra änden av soffan.

:')


Broshan på äventyr


Jennie och Linn :)

Jahopp, det var mina syskon alltså! älskar dom båda väldigt mycket, fast på olika sätt på någe vis, Jonathan för att han just är min bror och jag vet att han alltid brytt sig om mig, att han säkert var helt slut efter den där veckan som han spenderade här varje år, efter att jag kört och tjatat med/på honom! Och syrran, ja, vad ska jag säga? hon är verkligen bäst i världen!

Avtryck
Postat av: Kicko

vaa, har du en bror?? :D fränt ;D

2011-03-25 @ 16:54:02

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0