234

Hallå där!

Ännu en bra dag, vad är det hänt!?!:D
Började med 3 timmars engelska, träning inför nationella, och tja, det gick ju helt okej i alla fall :) oh sen då? jo sen slutade vi! så det blev att dra upp och äta Gunnels falukorvsgryta och ris, whaat liksom? varför inte, som exempel Amandas falukorsvgryta:< jaja, Gunnels va helt okej. Sedan gick Alicia och jag bort till gymmet, blev ca 1,5 timme där innan det var dags för lite solning för min del! sköönt som tusan, halva priset var det också, så jag klagar inte:)
Väl hemma in the big city så strosade jag runt på stan ett tag med Isabella, mötte min gamla franskalärare, Hanna, och åh vad jag blev glad:) finns inget bättre än att träffa gamla lärare/vänner som man saknar!

Vid halv fem gick jag ner till körskolan och skrev in mig oh grejer, ska bli sååå skönt att ta det sen!

Jahopp, nu ska jag hoppa in i duschen, sedan plugga oh sen är det nog dags för Pluas kök, looove it!



dag 08 - Mina favoritsaker

ehh, va?:( har fasen inga favoritsaker:( hmm, antar att jag får säga min älskade ipod(färav angry birds,heheh), datorn och Katten!
OK, katten är ingen sak, men ändå:>


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0