239

okej, screw den där jävla dags-mallen:P hatar den, väljer någon punkt då oh då istället, dom jag tycker är roliga:p

så, here we go! 10 saker du inte visste om mig


1. jag ställer alltid (ok,oftast iaf) klockan en timme tidigare än vad jag egentligen behöver gå upp, äääälskar att snooza!
2. har sjukt många smeknamn Månsson/Tarmen/Tarma/Mosse/Mandiiee/ (ok, va inte så många, men känns som de:<)
3. vill ta studenten NU så jag kan flytta utomlands någonstans
4. min första "kändiskärlek" var lena philipsson, (still is)
5. jag vill tatuera mig typ, nuuuuu
6. jag har varit i 12 olika länder
7. jag kan rensa aborre, ni vet, döda, riva ut inälvorna oh så skära lite;)
8. jag bar ALLTID keps/mössa när jag var mindre
9. har aldrig varit kär
10. har sett kent 8 gånger, när jag når 20 så ska jag nog sluta.. kanske

haha cpbild.


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0