ipren <3

Hallå där!

sorry för att det inte dök upp några bilder igår, glömde bort, + att kameran låg nere, och jag var mestadels uppe sååå, ja, orkade helt enkelt inte gå ner och hämta den!

meeen, hade en helt ok valborg ändå, udda,men bra ändå! Matilda och jag drog ner til ica när hon kom, vi köpte ett paketglass och strössel, satte oss på kanten av kyrkogården på en filt och började käka, solen lös och vi la oss och nästan somnade,underbart! sen började det nästan regna helt plötsligt så vi åkte hem. sen gjorde vi ingenting, käka onyttig mat, kolla dålig tv.. sen gick vi och la oss.. YEEEY!

men, tror att kommande veckor blir i alla fall aningen mer händelserika. den här veckan bjuder t.ex på hemligheter med Nina på torsdag#hehehe, och helgen ser ut att bli lysande! huskvarna eller IKE spelning på fredag, lördag blir det popadelica med mina boys och på något vis ska jag befinna mig på ALV kl 9 söndag morgon... kan bli spännande:)

jaja, mycket, tråkig text.. jag som va så duktig på att lägga upp så mycket bilder ett tag? får skärpa mig!

nu ska jag städa lite innan det är dax att ta longboarden bort till vimarvallen för att gestalta den med en gullringströja och göra allt jag kan för att spöa skiten ur vimmerby! (trodde nog aldrig att jag någonsin skulle säga det) mennn, så äre! vi hörs framåtkvällen, och ojjj, vad jag längtar tills ikväll! nytt gossip girl avsnitt och grejer! toppen!

...kul att det som förgyller mitt liv är när det har släppts något nytt tv program eller liknande.. säger ju en hel del om mig:P

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0