skärpning amanda!

Okej, har inskaffat mig ett nytt motto! "ALLT LÖSER SIG, FÖRUTOM DÖDEN"
jag menar, allt löser sig ALLTID! min plånbok är t.ex hittad, (mest därför jag är så cp och glad,hehe) så, jag tror verkligen att förr eller senare löser sig ALLT. hur dåligt man än mår av det! förutom döden, när människor eller djur försvinner helt och hållet ifrån än, sånt löser sig inte. det blir möjligtvis lite bättre, men det löser sig aldrig.. jaja, nu ska jag sluta gnälla! :D

dax att äta äcklig ostsoppa nu sen klippa film och leka i PS med förmodligen värdlens coolaste brud, Nikeisha!

hörs ikväll, då med en liten video som jag filmade igår, och ska klippa idag! yeyyyyyy :D

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0