ett så underbart avslut på en då halvbra dag

Hej Vänner!
Vi är extremt glada att få meddela att vi har påbörjat sessions för album 10. Vi huserar just nu i en studio i södra Frankrike där vi sätter nya grymma låtar för ännu ett magiskt album.
Det blir sjukt bra!
Puzz & Kram kent.
Hej Vänner!
Vi är extremt glada att få meddela att vi har påbörjat sessions för album 10. Vi huserar just nu i en studio i södra Frankrike där vi sätter nya grymma låtar för ännu ett magiskt album.

Det blir sjukt bra!
Puzz & Kram kent.



...och imorn släpper hultsfred ett svenskt band som kommer göra en exklusiv spelning hos dom nästa år.. alltså, blir det en liten repris från 06, då kent gjorde en sån spelning, då vet jag inte riktigt vad jag gör. har glömt bort helt och hållet hur det känns att se dom, för 1,5 år sedan var det min vardag, jag såg dom 6 gånger under en månad. jag DÖR av lycka om det blir turné nästa år, fyfan så fint!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0