fanfanfan 22.39/23.17

troligtvis en av de finaste låtarna som finns.

hade tänkt skriva en lång, djup text om hur trasig min själ blivit den senaste tiden, men allt jag skrev lät bara dumt så jag klicka på erase- knappen så försvann allt. tänk om verkligehten kunde fungera så, att med ett litet klick så kan man hoppa tillbaka några steg, ändra sina misstag så att resultatet blir precis sådär som man ville ha det ifrån början.
jag har tittat på så mycket hemskt senaste tiden, djur som blir misshandlade, barn som svälter, människor som tvingas till saker de inte är kapabla till- sånt där hemskt får mig att tänka så mycket, och det känns som att det har satt någon slags spärr i mig, känns som om det inte riktigt är okej att vara ledsen eller att må dåligt, när man liksom vet hur hemskt andra har det. och jag blir tillslut galen på alltihop, för då blir hela jag så jävla fake, och nu vet jag inte vart jag vill komma med det här längre, men aaaaah, tror jag behöver skrika av mig lite, slå av mig lite, vad som helst - få ut känslor som legat och gnott alldeles för länge nu.
okej, nu ska jag sluta, inga fler konstiga meningar eller längre texter, inte ikväll. ska lägga ner den här burken och sova några timmar.
peace.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0