livet
suuuuuck, skolan håller på att döda mig, seriöst, när blev jag såhär lat? orkar knappt någonting och känns som att allt kvittar. och jaja, vet att det är lov om bara några veckor, men när jag hela tiden sakta men säkert bara vill skjuta ett skott i pannan på mig själv när jag sitter med nått plugg så skiter jag faktiskt fullständigt i att det är lov om några veckor. historia kan dra åt helvete, samhällskunskap också, hatar allt förutom ljudteknik och rörlig bild.

tack för mig, nu ska jag skita i att jag har tusen läxor i historia och kolla film och käka skumtomtar istället!
och förfasen; 0730405743 (saknar fortfarande en hel del nummer)
(och oj vad händer? allt blev stort :| )

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback

RSS 2.0