tell me, do yu belive in heaven?

# okej, senaste veckan har varit toppen, efter en helgalen kväll i Jönköping med fina människor satte jag mig på en buss till Oslo. Jennie, min systers flickvän, mötte upp mig på stationen och vi gick hem och kollade lite film i väntan på att Linn skulle sluta jobba, när klockan började närma sig 02.30 orkade vi inte vänta mer. några timmar senare blev jag väckt av min lite lagom onyktra syster. det blev ännu en film och snart var det nästan morgon. vi sov sedan bort hela söndagen, kollade ääännu en film och sen var det dags för utgång!

# oooch det var väl ungefär det som hände, resten av dagarna såg ungefär ut såhär; sv till tolv - halv ett, såg en film, käkade frukost runt två, såg en film till började framåt fem inse att okej, vi kanske ska göra nånting idag?? eller..? någon dag låg vi kvar i soffan, resten gick vi ner till Aker Brygge, åt något gott, drack något gott eller bara hängde. Jag gillar Oslo, och jag älskar min syster.
Belsebubb! åt den lilla krabbat är jag moster, stooort! ;)
Jag kom hem i fredagskväll, det slank ner en kebabtallrik i mig sen var det läggdags! upp tidigt (om man jämför med hur länge jag sovit annars i veckan) för att gå på ALV några timmar för att sedan åka vidare till kalas för farmor. efter några timmars tårtaätande och skitsnack med släkten blev det hemfärd, där väntade en Matilda ch Erik! vi åt tacos och kollade nått avsnitt OC(uuuunderbart) Erik åkte hem ch Matilda och jag drog på en sorglig Kate Hudson-film, uuuusch sägar jag bara! galet srglig, men åh så bra film!
Idag blev det en heldag på ALV med Matilda och lite gamla park'are från i somras, galet vad jag tycker om er och det där stället! :')
Nu sitter jag nermysad i sängen, ska snart hoppa in i duschen innan jag skriver det sista på mitt jävla antiken-arbete.. sen blir det chips och Gossip Girl, göttt ;) och imorn börjar skolan, det blir nog ganska gött det med (:
söt!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0