viiiilken kväll!

efter en skoldag som innehöll lite Sunes Jul-tittande, "roliga timmen" med hela skolan (hela skolan= ca 40 pers igår,haha) och sen lite manusskrivning till ett radioprogram så tog jag bilen bort till Metropol för att tillsamans med Martin, Tobbe, Lisa och Bäx hjälpa till att förbereda inför gårdagens spelning med Vincent, jobbade stenhårt mellan typ 14-17.30, sen spelade vi schack, åt massa gott och drack julmust resten av kvällen, lämnade då och då våran lilla hörna för att hälsa på alla glada människor, och se till så att ingen var föööör glad, haha! hur som helst, när allt var slut städade vi och hade oss, ooooch:| jag körde hela bandet till deras hotell, va hur nervös som helst men det gick ju bra, vi överlevde ju liksom! och måste säga att det var riktigt sköna snubbar!
kom hem runt halv fyra inatt någon gång, stupade ner i sängen direkt! och idag består av att julpynta lite och efter en god middag med mamma och pappa tar jag bilen ut till Linnea (:
Sara och Isa var på g!
My crew!
Tack en go kväll! nu drar jag på Justin Biebers julskiva och börjar julpynta som aldrig förr! ;D


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0