allt flyter liksom på lite bättre nu

Chips, Cola och film en grå tisdagsmorgon i oktober (jag gillar min lärare)
Äggfrukost! finns inget bättre :> både kokt och stekt liksom :O MUMS!
HAHA, typ dör när jag ser den här bilden, du är så ful Jamas!

(rensade precis iPhonen på bilder, därav de minimala bildbomben)
klickade nyss hem en tur/retur resa till systra mi och hennes tös i Oslo, så tror minsann att detta lov kommer bli helt fantastiskt! gör ett stopp på vägen för att hänga med Elin och några av hennes vänner i Huskvarna först, tror nog det kan bli en grym kväll! (:
annars då? en av mina allra finaste fyller vuxen imorn, så Grattis Alicia!
söta...... :)
aja, dags att sove nu! ha de fint.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0